Paluu menneisyyteen osa 1

Palataan taas hetkeksi menneisyyteen. Meillä oli ollut leikkihuone käytössä jo jonkun tovin. Sinne oli pikkuhiljaa hankittu lisää rekvisiittaa. Olin todella tyytyväinen, että olin uskaltanut lähteä tähän mukaan. Vaikka alkuun oli jännittänyt todella paljon niin nyt odotin näitä viikonloppuja ihan innoissani.

Kaava oli sama. Perjantaista siitä asti kun mies tulee töistä kotiin sunnuntai-iltaan asti olen hänen lutkansa. Täytän kaikki hänen tarpeensa. Antautumalla hänelle saan itsekin todella suuren nautinnon. Meillä on ihan mielettömän hyvä seksielämä muutenkin, mutta tämän rajumman seksin kautta olen oppinut nauttimaan seksistä ihan eri tavalla. Tällaisia orgasmeja en ole koskaan kokenut.


Jokaiselle kerralle hän on ostanut minulle uudet vaatteet. Nytkin olin tälläytynyt käskyjen mukaisesti uusiin vaatteisiin. Minulla oli päällä seksikkäät mustat alusvaatteet ja sukkanauhat. Lisäksi päälläni oli musta nahkahame joka tuskin peitti mitään ja valkoinen kireä toppi. Topin läpi näkyi rintaliivini. Kaiken kruunasi mustat pitkävartiset saappaat. Meikki oli kuten mieheni halusi vesiliukoinen vahva vähän huorahtava meikki.

Odottelin kuumeisesti miestä kotiin. Hän oli pyytänyt minua taas odottamaan tuloaan eteisessä. Tällä kertaa kontillaan peppu ulko-oveen päin. Mies lopulta saapuikin, mutta hän ei koskenutkaan minuun. Yleensä hän oli aina halunnut seksiä jo ulko-ovella. Minun pilluni oli jo valmiiksi märkä. Sen sijaan mies komensi minut siivoamaan. Eipä meillä juuri mitään siivoamista ollut, mutta hän halusi kuitenkin että imuroin ja pesen lattiat.

Kesken imuroinnin ovikello soi. Mies huusi, että mene avaamaan. Olin järkyttynyt. Minun asuni oli sellainen, että en todellakaan voi julkisesti näyttäytyä. Meillä oli sopimus, että nämä meidän välist leikit eivät näy ulospäin. Nyt minun pitäisi mennä tässä niukassa asussa avaamaan ovi. Nolotti.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2