Leikit jatkuvat, osa 1

Olimme siis käyttäneet leikkihuonettamme ensimmäistä kertaa. Oli perjantai-ilta ja edessä oli seksintäyteinen viikonloppu. Puolisoni oli juuri pannut minua suuhun. Olin yhä hengissä. Vessassa käydessä järkytyin kyllä ulkomuotoani. Naamani oli aivan järkyttävän näköinen. Mutta minulla ei ollut lupaa siistiä sitä. Menin takaisin sänkyyn. En yhtään tiennyt kuinka pitkään joutuisin odottamaan. Enkä tiennyt missä asennossa minun pitäisi olla. Hän ei ollut jättänyt mitään ohjeita. Menin varmuuden vuoksi makaamaan samaan asentoon missä olin ollut aiemmin. Huoneesta puuttui kello joten minulla ei ollut aavistustakaan paljonko aikaa kului.

Odotin isäntääni pillu märkänä. Sängyllä oli vieressäni se ihana dildo joka oli pienen hetken käväissyt sisälläni. Miten ihanaa olisi saada se uudestaan sisääni. Tai ihan mitä vaan. Teki mieli työntää oma sormi sisääni. Mutta odotin kuitenkin kiltisti hänen paluutaan. Ehkä nyt olisi minun vuoroni saada.



Lopulta hän tuli uudelleen huoneeseen. Hän pyysi minua menemään sängylle kontilleen. Hän vetäisi housuni alas. Tuli taakseni ja alkoi nuolla minua. Ihana kihelmöinti alkoi heti. Nuolennan yhteydessä hän työnsi sormen sisääni. Voi miten ihanalta se tuntuikaan. Taivaallisen hyvältä. Sitten dildo työntyi uudelleen sisääni. Taas sama juttu, kolme rajua työntöä ja dildo otettiin pois sisältäni. Sain kunnon läimäysin takapuolelleni.

Mies nousi ylös sängyltä ja käski minut saunaan pesemään ruman naamani. Voisin saunoa rauhassa, ja sen jälkeen voisin palata leikkihuoneeseen. Hän ei liittyisi saunaseuraksi vaan palaisi myöhemmin. Minun pitäisi nyt olla alasti. Jos tulisi kylmä niin voisin mennä peiton alle odottamaan. Hän muistutti lopuksi, että minulla ei ollut lupaa kosketella itseäni.

Pilluni suorastaan huusi kiihkosta. Mikä pettymys. Olin ollut sunnuntaista lähtien ilman. Tämä oli epäreilua ajattelin saunoessa. Saunoin aikani ja palasin leikkihuoneeseen odottamaan. Tällä kertaa odotin ja odotin. Miestä ei kuulunut takaisin. Missä ihmeessä hän oikein oli. Tiesin, että oli kulunut jo useampi tunti. Yhäkään häntä ei kuulunut. Makasin peiton alla ja odotin. Jossain vaiheessa tajusin, että hän ei taidakaan tulla ollenkaan takaisin, sammutin valot ja nukahdin. En ollut kertaakaan meidän seurustelun aikana nukkunut yksin. Se tuntui todella oudolta.

Havahduin kesken unieni johonkin ääneen. Sitten valot räpsähtivät päälle. Kirkkaat valot. Räpyttelin unisena silmiäni. En ensin tajunnut missä olen ja kysyin ääneen mitä kello on. En muistanut, että minulla ei ollut lupaa puhua oma-aloitteisesti.Siitä seurasikin heti rangaistus. Minut käskettiin pois sängystä kontilleen lattialle ja mies alkoi läimiä takapuoltani. Jokainen isku oli astetta voimakkaampi. Viidennen iskun jälkeen suustani pääsi parkaisu. Taas virhe. Minun pitäisi opetalla kestämään tätä paremmin. Mies kumartui lattialle viereeni, tarttui tukkaani kiinni ja kuiskasi korvaani: "Huora muistaa tästä edes pitää turpansa kiinni." Nyökkäsin ymmärtäväni. Hän läimäytti takapuoltani vielä kertaalleen.

Sitten hän ilmoitti, että minulla on 5 minuuttia aikaa käydä peseytymässä ja vessassa ja ilmestyä keittiöön tekemään aamiaista. Samassa asussa kuin olen nytkin. Minullahan ei ollut päälläni mitään muuta kuin sievä kaulapantani. Huomasin nyt vasta kuinka nälkä minulla onkaan. Ryntäsin äkkiä pesulle ja sitten keittiöön. Olimme tehneet torstaina koko viikonlopun ruokaostokset ja jääkaappi oli täynnä ruokaa.

Isännällä oli päällä t-paita ja bokserit. Hän tuli seuraamaan aamiaisen laittamista. Keitin meille kahvia ja tein voileipiä. Vatsani huusi nälkää. Minulla oli vähän kylmäkin. Nännini sojottivat pystyssä ja iho oli kananlihalla. Olin jo istuutumassa pöytään, mutta Isäntäni ilmoitti ettei se käy. Hän riisui bokserinsa ja istuutui tuolille sivuuttain syömään. Minun tehtävänä olisi ottaa häneltä suihin sillä aikaa kun hän syö.

Tein työtä käskystä. Polvistuin hänen eteensä. Tartuin kädellä hänen kaluunsa ja liikutin kättäni hetken sen varrella. Hänen kalunsa alkoi heti kovettua. Laitoin huuleni kalulle ja työnsin sen suuhun. Aloin imeä häntä. Hänen kalunsa kovettui suussani. Hän jatkoi tyynesti aaminaisen syömistä. Olin tyytyväinen, että saan ottaa häneltä suihin omaan tahtiini. Tästä tykkään. Käytin kättä apuna. Imin häntä ahnaasti. Välillä otin hänen kalunsa koko pituudeltaan suuhun vaikka hän ei sitä pyytänytkään. Tiesin hänen pitävän siitä. Minun lempiasia se ei todellakaan ollut. Jatkoi yhä imemistä. Isäntäni on yleensä äänekäs seksin aikana, mutta nyt hän ei päästänyt ääntäkään. Huomasin kuitenkin, että hänen ruuminsa oli jännittynyt. Kalu oli aivan kivikova. Jatkoin ahnaasti imemistä. Aavistelin hänen laukeamisen olevan lähellä. Isäntä lopettikin syömisen ja katseli mitä teen. Sitten hän tokaisi: "Huora taitaa tykätä kalun imemisestä." Hän otti päästäni kiinni. Tällä kertaa kuitenkin huomattavasti hellävaraisemmin kuin edellisenä päivänä. Hän työnsi päätäni niin, että kalu täytti koko suuni. Melkein samantien tunsin kuinka kuuma sperma suihkusi suuhuni. Mies huokaisi syvään. Spermaa tuli noin kolme suihkahdusta. Hän piti yhä päätäni paikallaan ja muistutti minua nielemään jokaisen tipan. Sitten hän irrotti otteeni päästäni.

Vaikka en pidäkään sperman nielemisestä niin tämä oli huomattavasti miellyttävämpi suihinotto. Sain tehdä sen melkein loppuun asti juuri niin kuin haluan. Yritin olla irvistämättä kun nielin sperman. Hän pyysi minua avaamaan suun ja näytin, että kaikki sperma on nieltynä. Nyt olisi kuulemma minun vuoro syödä. Olin aikeissa huuhdella suuni vedellä, mutta isäntä kielsi sen. Hän nousi itse aamiaispöydästä ja sanoi minulla olevan 10 minuuttia aikaa. 10 minuutin päästä minun pitäisi olla uudelleen alakerran leikkihuoneessa. Minun pitäisi odottaa häntä sängyn reunaa vasten niin, että polvet ovat lattialla ja yläruumis sängyssä


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2