Leikit jatkuvat, osa 2

Odotin siis Isäntääni meidän leikkihuoneessa alasti. Olin jännittynyt. Tähän asti olin vaan täyttänyt Isännän tarpeita. Saisinkohan nyt itsekin jo jotakin. Pilluni suorastaan huusi seksiä. Olin kontillani sänkyämme vasten, peppuni ovelle päin. Aivan kuten minun oli käskettykin olla.

Isäntä saapui huoneeseen sanomatta mitään. Hän kävi kaapilla ja hetken päästä hän tarttui käsiini kiinni. Hän sitoi käteni selkäpuolelta narulla. Todella tiukalle. Seuraavana hän käski minun avata suuni ja työnsi suuhuni edellisen päivän pikkuhousut. Hän asetteli minut paremmin sängyn laitaa vasten. Vatsani oli nyt sängyllä ja peppuni sopivasti pystyssä.

Tunsin jotakin kylmää selässäni. Todella kylmää. Liukuvoide oli varmaan ollut jääkaapissa. Mitään sanomatta hän työnsi liukastetut kaksi sormea sisääni ja alkoi rajun sormettamisen. Se tuntui taivaallisen hyvältä. Miten olinkaan odottanut tätä. Sormet kävivät välillä klitoriksellani ja sitten taas tunkeutuivat sisääni. Vaikeroin ääneen.

Hän lopetti hetkeksi ja sitten tunsinkin sisälläni dildon. Hän työnsi dildoa edestakaisin pillussani vauhti kiihtyen. Aina kun olin lähellä laueta hän lopetti hetkeksi. Uudelleen ja uudelleen. Pikkuhousujen takia suustani tuli vaan pientä vaikerrusta. Olin hiestä märkä. Vapisin. En muista minkään tuntuneen ennen niin hyvältä. Sitten tunsin kuinka liukastettu sormi hieroi peppureikääni. Samaan aikaan isäntä dildotti minua. Lopulta hän antoi minun laueta. Oli kuin salamia olisi iskenyt pilluuni. Orgasmi jatkui ja jatkui. Samaan aikaan hän yhä jatkoi dildolla naintia ja peppureiän sormettamista.

Kun pilluni oli lakannut suurimman sykkimisen dildo vedettiin pois sisältäni. Tunsin kuinka hän alkoi työntää dildoa peppureikääni. Meillä oli kyllä aiemminkin ollut peppuseksiä, mutta vain niin, että hänen oma kyrpä oli ollut sisälläni. Tämä oli ensimmäinen kerta kun peppuuni työnnettiin dildo. Se tuntui alkuun vähän epämukavalta. Mutta kun totuin siihen se alkoi tehdä ihan hyvää. Hän nai peppuani kuitenkin huomattavasti rauhallisemmin kuin äsken pilluani.

Isäntä ei ollut puhunut mitään sen jälkeen kun hän oli pyytänyt minua aukaisemaan suuni. Hän pysyi yhä vaiti. Itse nautin täysillä siitä kun peppuani naitiin. Tiesin kuitenkin, että en saisi siitä orgasmia. Ainakaan tähän asti en ollut koskaan saanut. Pillusta saatan saada usean orgasmin peräkkäin. Mutta peppuseksi ei koskaan ollut tuottanut orgamisa. Hätkähdin kun tunsin yhtäkkiä pilluuni tunkeutuvan jotakin. Tajusin hänen naivan minua sillä kaksipäisellä dildolla.

Tämäkin oli uusi kokemus. Olin oikeastaan aina vähän pelännyt sitä, että miten samaan aikaan minuun voisi mahtua jotakin sekä pilluun että peppuun. Mutta tämä tuntuikin hyvältä. Itse asiassa todella hyvältä. Hän nai pilluani rytmikkäästi ja pepussa oleva dildo liikkui jonkin verran. Jonkin ajan päästä laukesin uudelleen. Tällä kertaa orgasmi oli vielä rajumpi. Pilluni sykki dildoa vasten. Ja isäntä vain jatkoi naimista siinäkin vaiheessa kun orgasmi oli jo laantunut. Orgasmit olivat niin rajuja, että en tiennyt kestänkö enää yhtään sellaista. Minun olisi kohta pakko saada jonkinlainen tauko.

Pepussani ollut dildo vedettiin ulos, mutta pillussa ollut jäi vielä paikalleen. Isäntä levitti omalle kyrvälleen liukastetta ja työntyi peppuuni. Hän oli ihan kivikova. Kuulin kuinka hänen hengitys alkoi heti kiihtymään. Hän piti pillussa olevaa dildoa paikallaa toisella kädellä, välillä liikutti sitä vähän. Ja samaan aikaan nai peppuani hitaasti. Hänen hengitys kävi yhä kiihtyneemmäksi. Peppuni tuntui taatusti todella kireältä kun pillussa oli jo tavaraa. Aamun orgasmin jälkeen tiesin, että hän ei laukeasi kovin nopeasti. Kuulin kuinka hän ähki, tiesin hänen nauttivan minusta täysillä. Olin onnellinen, että pystyin palvelemaan isäntääni tällä tavalla. Lopulta hän ei enää malttanut naida minua rauhallisesti, hän otti pillussa olevan dildon pois ja alkoi työntämään rajuin vedoin kyrpäänsä pitkin peppureikääni ja laukesi lopulta äänekkäästi karjahtaen.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2