Opettelua

Ennätimme seurustella aika pitkään ennen kuin mies ehdotti minulle rajumpaa menoa. Suostutteluun meni jonkin aikaa. Lopulta aloimme hitaasti laajentamaan meidän seksielämää. Askel kerrallaan. Pidimme ja pidämme yhä, kuitenkin koko ajan kiinni siitä, että rajut hetket ovat ennaltamäärättyjä hetkiä. Meillä on yhä myös hyvä seksielämä sisältäen erittäin nautinnollista vaniljaseksiä.

Alkuun jouduin opettelemaan todella paljon. Minulla ei ollut kokemusta anaaliseksistä. Edellinen miesystävä oli joskus työntänyt sormen peppuuni, mutta siinä kaikki. Olin innokas antamaan suuseksiä, mutta en pitänyt suuhuni laukeamisesta. Se ei vieläkään ole mikään lempparini, etenkään jos minun pitää niellä se. Meidän vaniljaseksin aikana en koskaan niele spermaa, vaan syljen sen pois suustani. Vaniljaseksin aikana mies ei ole koskaan sitä pyytänytkään.


Anaaliseksiin opin aika nopeasti. En olisi voinut joitakin vuosia sitten uskoa, että minulla joskus on sekä pillu että peppu täynnä tavaraa. Ja kuinka hyvältä se voi tuntuakaan. Nautin suunnattoman paljon peppuseksistä, mutta siitä en saa orgasmeja.

Suupanot sen sijaan ovat vaatineet opettelua. Niitä harjoiteltiin alkuun kylpyhuoneen lattialla. Oksensin konkreettisesti aina kun mieheni kyrpä työntyi vähän syvemmälle suuhuni. Hiljalleen kuitenkin totuin siihen, että kyrpä menee syvälle. Tänä päivänä hän pystyy naimaan minua ihan kunnolla suuhun. Yökkäilen kyllä, mutta oksennusta ei enää tule.

Kipu on yksi asia jota piti opetella. Kipu ei kuitenkaan näyttele meidän tuokioissa mitään isoa roolia. Silloin tällöin mies kyllä läimäyttelee minua, mutta se ei ole tuokioidemme pääasia. Ennen meidän yhteisiä sessioita en ollut myöskään ollut ollut sidottuna. Ehkä muutaman kerran käsiraudoissa, mutta nyt olen hyvinkin tottunut olemaan sidottuna joko rautoihin tai köysiin.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2