Keitä olemme

Olemme pääkaupunkiseudulla asuva pariskunta. Minä eli pariskunnan naispuolinen henkilö kirjoitan tätä blogia. Mies häärii mukana taustalla. Tämä on tavallaan tehtävä jonka hän on antanut minulle.

Olen noin 40 vuotias nainen. Mieheni on minua muutaman vuoden vanhempi. Olemme olleet yhdessä noin 5 vuotta. Kummallakaan meistä ei ole lapsia.


Minä olen tummatukkainen ja ruskea silmäinen nainen. Olen aika muodokas. Ehkä jopa vähän ylipainoinen, tai ainakin pyöreä. Rakastan muotojani. Mieheni mielestä minulla on juuri sopiva takapuoli ja aivan mahtavat rinnat. Kuppikokoni on DD. Olen naisellinen ja yleensä pukeudunkin aina hameeseen tai mekkoon. Housut jalassani on aika harvinaisuus. Pidän muotojeni korostamisesta. Minulla on aika pitkät hiukset, sellaiset joista saa tarvittaessa kunnolla kiinni.

Puolisoni on aika paljon minua pidempi. Hän käy kuntosalilla säännöllisesti joten hän on suhteellisen hyvässä kunnossa. Upea vartaloinen. Myös hänellä on ruskeat hiukset, mutta hän on minua huomattavasti vaaleampi. Hänellä on useimmiten parta, vaikka joskus sen ajaakin pois. Hän on johtavassa asemassa eräässä isohkossa yrityksessä. Minä puolestani teen töitä kotoa käsin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2