Ensimmäinen kerta leikkihuoneessa, osa 4

Tein kuten pyydettiin. Menin alakertaan leikkihuoneeseen. Kävin makuulle sängylle selälleni. Minun oli maattava sängyssä poikittain, jotta sain itseni hänen pyytämään asentoon. Pääni roikkui sängyn reunalta alaspäin. Jalkani roikkuivat vähän toiselta puolelta alaspäin.

Odotin ja odotin miestäni. Häntä ei kuulunut. Aloin jo vähän tylsistyä. Minua ei ainakaan enää jännittänyt. Sitten hän tuli huoneeseen. Hän oli käynyt suihkussa. Hänen lihaksikas ihonsa oli vielä märkä. Hänellä oli päällään pelkkä pyyheliina. Hän ei puhunut mitään. Kiersi sängyn ympäri pari kertaa ja katseli minua. Hän pysähtyi pääni kohdalle ja tipautti pyyheliinansa pois. Kalun terhakkuus oli vähän laskenut siitä mitä se oli ollut eteisessä. Mutta kalu seisoi yhä kuitenkin.

Hän kääntyi ympäri ja meni kaapille. Yhä vaiti hän tuli eteeni ja työnsi rintaliivejäni niin, että rintani pullahtivat kokonaan esille. Sängyn korkeus oli sellainen, että hänen kalunsa oli aivan naamani edessä. Hän puristeli hetken rintojani ja venytteli nännejäni. Sitten hän pisti nänninipistemet kiinni rintoihini.

Hän käski minun koukistaa jalkani ja nostaa peppuni ylös. Samaan aikaan hän nosti vähän pikkareitani niin, että pilluni tuli paljaaksi. Hän käski minun levittää jalkani ja työnsi rajusti kaksi sormea sisääni. Huokailin nautinnosta. Hänen kalunsa oli yhä ihan kasvojeni tasolla. En voinut olla hiljaa, vaikersin ääneen. Pilluni oli ihan litimärkä. Hän veti kätensä pois sisältäni ja meni uudelleen kaapille. Nyt hänellä oli kädessään musta kookas dildo.

Isäntä naurahti vähän ivallisesti kun näki innostuneen ilmeeni. Hän levitti liukastusvoidetta dildon päälle ja tuli uudelleen luokseni. Työnsi dildon sisääni rajusti. Vaikersin vähän lujempaa. Kolme rajua työntöä ja dildo otettiin pois sisältäni.

"Huora taisi tykätä tuosta." Odotin innoissani, että hän jatkaisi. Olin niin kiihottunut, että laukeasin varmasti nopeasti. Hän käski minun nostaa uudelleen peppuni ylös ja laittamaan kädet pepun alle ja avata suuni oikein kunnolla.

Tällä kertaa hän ei antanut minun imeä ollenkaan vaan alkoi työntämään kaluaan suussani edes takaisin. En ollut tehnyt sitä koskaan tässä asennossa. Olo oli todella tukala. Välillä hän työnsi kalunsa ihan loppuun asti useita kertoja rajusti ja välillä vähän hellemmin. Suustani alkoi valua kuola ja valui pitkin kasvoja alaspäin. Aina kun aloin liikaa yökkäilemään, hän hellitti vähän tahtia. Kuulin äänestä, että hän oli todella kiihottunut. Hän veti kalunsa hetkeksi kokonaan pois suustani ja lätki sillä muutamia kertoja kasvoilleni. Kalusta valui nestettä.

Minua yökötti ja olo oli kaikinpuolin todella tukala. Ajattelin, että en selviä tästä. Tuossa asennossa hänen kalunsa upposi todella syvälle. Pelkäsin taas oksentavani. Samaan aikaan minusta kuitenkin tuntui todella hyvältä nähdä kuinka paljon puolisoni tästä nautti. Hän oli räjähtämispisteessä.

Hetken hierottuaan kaluaan naamaani hän työnsi sen uudelleen suuhuni. Tahti vaan kiihtyi. En pystyisi tähän. Kohta minun olisi pakko käyttää turvaelettä. Kyyneleet valui silmistäni. Oksentaisin ihan kohta. Mutta hän vaan jatkoi. Onneksi hänen äänestä kuitenkin kuuli, että kohta hän laukeaa. Sitten hän vetäisi kalun pois suustani, tarttui siihen kädellään ja muutaman vedon jälkeen hän laukesi kasvoilleni äänekkäästi. Spermaa tuli lisää ja lisää. Monen päivän edestä. Suurin osa siitä levisi silmilleni ja nenälleni. Muutama ruiskahdus lensi suuhuni asti, mutta olin helpottunut ettei koko lasti tullut suuhuni. Hän halusi selvästi ensimmäisellä kerralla sääliä minua. Tiedän, että hän olisi mieluusti lauennut suuhuni. Tiedän hänen pitävän siitä todella paljon.

Viimeisten pisaroiden jälkeen hän työnsi kalunsa uudelleen hetkekis suuhuni. Teki pari nopeaa vetoa spermaisella kalullaan ja vetäytyi ulos. Hän istahti sängyn reunalle vierelleni ja pyysi minua rentoutumaan. Hän otti nänninipistimet irti ja siveli hetken aikaa rintojani. Hän kysyi vähän hellemmällä äänellä, että oliko kamala kokemus. Minä kerroin totuudenmukaisesti, että pari epätoivon hetkeä oli ollut. Mutta pääasiallisesti kokemus oli hyvä.

Hän antoi minulle pienen paperiliinan jolla sain vähän pyyhkiä kasvojani. Se ei kuitenkaan riittänyt koko spermalastin siistimiseen. Isäntäni kertoi kaipaavansa nyt pientä taukoa. Voisin käydä vessassa ja laittaa saunan päälle. Kasvojani en kuitenkaan saisi pestä. Vessassa käynnin jälkeen voisin palata sänkyyn ja odottaa häntä. Pilluuni en saisi koskea. Hitusen olin pettynyt siitä, että jouduin jäädä odottamaan omaa saamistani.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2