Ensimmäinen kerta leikkihuoneessa, osa 3

Viisi minuuttia ennen määräaikaa istuin siis polvilleni meidän eteiseen. Minulla oli Isäntäni valitsemat kirkkaanpunaiset alusvaatteet ja kengät. Olin meikannut itseni kuten hän oli pyytänyt. Olin kiinnittänyt tukkani lenkillä poninhännälle. Toivoin, että ulkonäköni miellyttäisi Isäntääni. Edessä oli ensimmäinen kokonainen viikonloppu hänen lelunaan ja minua jännitti.

Odotin polvillani. Minulla ei ollut kelloa joten en tiennyt miten aika kului. Se tuntui kuluvan todella hitaasti. Isäntääni ei kuulunut. Minulla alkoi olla vähän kylmäkin. Ihoni oli kananlihalla ja nännini sojottivat pystyssä.



Lopulta kuulin avaimen kääntyvän lukossa. Avasin suuni auki kuten hän oli pyytänyt. Hän astui sisään, sulki oven ja pysähtyi eteeni mitään sanomatta. Tiesin, että minulta oli kielletty puhumasta ilman hänen lupaansa. Hän riisui takkinsa ja käveli minun ympäri. Katseli minua joka puolelta. Minulla ei ollut aavistustakaan pitikö hän näkemästään vai olinko pettymys.

Hetken tarkkailtuaan minua hän pysähtyi eteeni ja aukaisi vyönsä ja avasi vetoketjun. Näin, että hänellä ei ollut housujen alla ollenkaan alushousuja. Hän oli selkeästi kiihottunut. Hänen kalunsa oli lähes kokonaan tanassa. Hänellä on muuten suhteellisen kookas kalu. Olen joskus nuoruudessani seurustellut miehen kanssa jolla oli vielä isompi, mutta muuten puolisoni kalu on isoin mitä olen koskaan nähnyt.

Minä odotin suu avoinna ja kädet selän takana. Niinhän hän oli käskenyt minua odottamaan. Jännitti. Hän tipautti housunsa alas. Nyt hänen kalunsa oli ihan täydessä koossa. Sen päässä kimmelsi nestettä. Olimme olleet ilman seksiä monta päivää ja tiesin kokemuksesta, että silloin hän tulee aika nopeasti. Valmistauduin siis siihen, että hän laukeaa suuhuni siinä eteisen lattialla.

Hän tarttui minuun kiinni leuastani ja veti sitä vähän itseään kohti. Samaan aikaan hän ohjasi kalunsa suuhuni ja sanoi: "Ime huora." Tein työtä käskystä. Olin helpottunut tavallaan. En tuohon aikaan ollut vielä tottunut suupanoihin. Ajattelin, että pääsen helpommalla jos saan omaan tahtiin imeä häntä. Tiesin olevani hyvä siinä. Hän oli monta kertaa kehunnut minun suihinottotaitojani. Aloin innoissani imemään hänen kivikovaa kalua. Kuulin hänen ähkäisevän nautinnosta kun puristin huuleni hänen kalulleen. Imin ja välillä leikittelin hänen terskallaan. Tiesin hänen nauttivan siitä.

Pienen hetken päästä hän sanoi: "Eihän tuosta tule mitään. Avaa kunnolla suusi." Samaan aikaan hän työnsi kalunsa syvälle suuhuni. En näköjään päässytkään niin helpolla. Hän otti kiinni takaraivostani ja työnsi kaluaan edestakaisin suussani. Kalu upposi yököttävän syvälle. Kyyneleet nousivat silmiini. Pelkäsin mokaavani tämän. Mitä jos ensimmäisellä kerralla oksentaisin. Jouduin tekemään työtä, että sain pidettyä käteni koko ajan seläntakana. Ehkä noin kymmenen työnnön jälkeen hän yhtäkkiä lopetti ja veti kalunsa pois suustani. Hän nosti housut nilkoistaan ja puki ne päälleen.

Olin ihan hämmentynyt. Mitä nyt tapahtuu. Hän komensi minut lattialle kontilleen. Tein kuten käskettiin ja hän läimäytti minua kunnolla pepulle. Läimäytys tuli niin yllättäen, että suustani pääsi vahingossa "Ai". Siitähän Isäntä ei tykännyt yhtään. "Annoinko huoralle luvan sanoa jotakin?" Olin mokannut heti alkuun. Punastuin. Hän läimäytti uudelleen, astetta lujempaan. Pysyin vaiti. Ja vielä kolmas läimäytys, vielä lujempaa. Kyyneleet kihahtivat silmiini, mutta pysyin hiljaa. Sitten hän ujutti kätensä pikkareideni välitse ja etsi sormella pilluni. "Huorahan tuntuu tykkäävän tästä", hän tokaisi kun tavoitti kostean pilluni. Hän työnsi sormensa sisälleni, mutta veti sen heti pois. Sitten hän löi vielä kerran pyllylleni.

Isäntä riisui kenkänsä hitaasti. Odotin yhä kontillani lattialla. Sitten hän meni sisälle asuntoon. Minä jäin yksinään eteiseen kontillani. En tiennyt mitä pitäisi tehdä. En uskaltanut liikahtaa. Mitä kummaa nyt tapahtuu. Muutaman minuutin kuluttua hän tuli takaisin eteiseen ja tokaisi minulle: " Mene leikkihuoneeseen odottamaan. Käy makuulle sänkyyn selällesi niin, että pää roikuu vähän sängynreunalta alaspäin. Odota siellä lisäohjeita."

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2