Ensimmäinen kerta leikkihuoneessa, osa 1

Kerron teille nyt ensimmäisestä kerrasta leikkihuoneessamme. Kerron sen niin kuin muistan. Sen jälkeen meillä on ollut useampi tuokio ja voi olla, että muisti ei ihan täydellisesti enää toimi. Yritän kuitenkin parhaani mukaan muistella.

Olimme harrastaneet rajumpaa seksiä jo aiemminkin. Emme kuitenkaan kertaakaan niin, että siihen olisi käytetty koko viikonloppua. Olimme etukäteen sopineet, että viikonloppu alkaa siitä kun mies saapuu töistä kotiin ja jatkuu sunnuntai-iltaan kello 20 asti. Sen aikaa mies olisi ohjaksissa ja määräisi mitä teemme.


Olimme sopineet etukäteen myös siitä, että olimme tuon viikon arkipäivät ilman seksiä. Se teki kyllä tiukkaa, meillä kun yleensä pannaan lähes päivittäin. Sovittuna oli myös se, että mies lähettää minulle päivän aikana ohjeet mitä minun pitää pukea päälleni ja miten minun tulee käyttäytyä. Hän oli kieltänyt minua käymästä leikkihuoneessa ennen kuin hän antaa luvan. Tiesin hänen vieneen edellisenä iltana sinne jonkun yllätyksen.

Olin todella jännittynyt. Edessä oli ihan uudenlainen kokemus. Vähän pelottikin. Mihin olinkaan ryhtymässä. Työpäivästä ei meinannut tulla mitään kun odotin viestiä kuumeissani. Miksi hän ei lähetä mitään viestiä. Vihdoin kello 16 kännykkäni vihdoin piippasi.

Viestissä luki. "Hei Narttuni. Voit nyt avata leikkihuoneen oven. Laita petivaatteiksi mustat lakanat. Avaa kassit ja paketit. Pue päällesi valitsemani asu. Pese paketeista löytyvät välineet, jotta voin heti käyttää niitä. Meikkaa kasvosi mahdollisen huoramaisesti meikeillä jotka eivät kestä vettä. Laita hiuksesi ponihännälle. Sinulla on tasan tunti aikaa. Mene eteiseen odottamaan minua. Ole polvillaan, kädet selän takana odottamassa minua kello 17. Avaa suusi jo valmiiksi, jotta voit vastaanottaa Isäntäsi"

Voi ei, minulla olisi vaan tunti aikaa valmistautua. Tulisi kiire.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Alistettuna

Paluu menneisyyteen osa 2