Alistettuna

Noin kerran kuukaudessa meillä on siis pidempikestoinen seksituokio jossa mies alistaa ja käyttää minua lutkanaan, huoranaan. Kumpikin meistä nauttii noista hetkistä mielettömän paljon. Minä joskus vähemmän, hän osaa nimittäin välillä tehdä oloni hyvinkin epämukaksi. Mutta noiden epämukavien hetkin jälkeen saan aina lopulta kiitoksena tajuttomia orgasmeja.

Ennen meidän parisuhdetta minulla ei ollut kokemusta alistetuksi tulemisesta. Miehellä oli jonkin verran kokemusta dominoinnista. Tai itse asiassa aika paljonkin. Jonkin aikaa hän joutui houkuttelemaan minua suostumaan, mutta en ole hetkeäkään katunut sitä, että lähdin tuolle tielle.


Alistuminen koskee kuitenkin vain noita erikseen määriteltyjä viikonloppuja tai muuta siihen määriteltyä aikaa. Meidän normaalissa arkiseksissä ei alistamista tapahdu. Eikä myöskään muussa parisuhteeseemme littyvässä asiassa. Olemme itse asiassa hyvinkin tasavertaiset kumppanit. Minä ehkä vähän enemmän teen meillä kotitöitä, mutta se johtuu enemmän siitä että minulla on lyhyemmät työpäivät. Useimmiten työskentelen kotoa käsin joten minun työpäivä loppuu ilman työmatkoja.

Tuokiomme alkavat yleensä perjantaina siitä kun hän saapuu töistä kotiin ja päättyvät sunnuntai-iltaan. Tuona aikana mieheni määrää mitä tapahtuu. Hän suunnittelee koko viikonlopun ohjelman. Hän vie ja minä vikisen. Minä olen noina viikonloppuina hänen orjansa, hänen palvelijansa. Hän nauttii minun ruumiistani juuri niin kuin hän haluaa. Käyttää juuri sitä reikää mistä hän kulloinkin tietää saavansa parhaan nautintonsa. Hän laukeaa mihin milloinkin haluaa laueta. Hän käyttää reikiäni juuri niin pitkään ja niin syvältä kuin haluaa. Hän käyttää minun reikiini seksilelujamme ja välillä jotain muutakin.

Noiden hetkien jälkeen tiedän todellakin saaneeni seksiä. Reikäni ovat hellinä. Pilluni sykkii orgasmeista vielä maanantaina. Peppuni ja rintani saattavat olla hellänä läimäytyksistä. Kasvoillani ei kuitenkaan näy mitään jälkiä, paitsi että naamassani on tavanomaista leveämpi onnellinen, mutta väsynyt hymy.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Opettelua

Paluu menneisyyteen osa 2